Friday, February 03, 2006

cough...wheeze...ugh!

So I'm supposed to leave town later today...and I've fallen really sick....

Not good!

I hope this gets better soon.....Cant even get sleep.....

Hmm....must continue reading Digital Fortress ;) I walked around Manhattan this evening for a couple of hours...enjoying my new iPod...and also the weather. I landed up at Borders at Columbus Circle and just couldn't resist buying Dan Brown's Digital Fortress. I almost also bought Deception Point! ....but decided to pace myself. Hmm...maybe it's the book that's causing the insomnia....or the fact that I was trying to go to sleep astonishingly early in order to wake up early.

Ah well....must try to sleep!

Good night!
-Amrita

9 comments:

Rajesh Warrier said...

Talking about Robert Brown .. yeah I've realised that he has this uncanny habit. Dont tell me its Langdon all over again .. LOL.

Digital Fortress - Prob. my next book... ;-)

Amrita said...

I think you meant Dan Brown...not Robert :P

And...no Robert Langon in Fortress.

Get some coffee...i need to do the same...what a rainy gloomy morning!?

Rajesh Warrier said...

oops .. What was I thinking ? Robert/Dan Brown. Mixed up Science/Fiction :)

Gloomy day it is - out here. Same out there too?

Amrita said...

actually its a fantastic day outside!!!! all the clouds are disappearing....the sun is shining.....ahhhhh!!! :D :D :D

A/T said...

NyQuil... dinner of champions :P

ito okashi said...

well i definetely find going to sleep early just to wake up early doesnt work well...i end up tossing and turning...alicia is right, tho i dont take nyquil, i take benadryl...for the allergies and sleep.haha
i hope you get well soon amri.
my nose is fucked up right now and my head hurts, defo sinuses.
get well!

max said...

lots of water and rest ...

Amrita said...

ugh....thanks guys.....

I'm doing all of the above...taking Vicks for the cough...water etc... But my throat still feels like it's got a chainsaw inside it....ugh!

Boston rocks..as always!

Rajesh Warrier said...

Yes .. Boston Rocks. What a superb weather we have. This weekend has been blissful :D ( ** knock on the wood **)